To prawda. Awaria silnika to problem z czujnikiem dpf. Tylko w serwisach na sląsku mają z tym problem i zamiast wymienić kasuja ludzi za wypalanie dpf. Wystarczy sprawdzic czy czujnik pracuje na wolnych i od razu wiadomo jaka przyczyna. Za sam czujnik kasuja 600zl a wymiana dodatk to 10min a czujnik znajduje sie kolo akumulatora. Ja wymienialem za 160zl z kasowaniem kompa plus czujnik 150zl i jeszcze mam jeden w zapasie bo kupilem dwa za 300. Dpf wypala git.
Bump:
Cytat:
Kuga 2.0 tdci z 2010 może mieć dwa różne (jeśli chodzi o osprzęt) silniki: albo na Siemensie (starsze), albo na Delphi (nowsze - mają możliwość upgrade mocy ze 140 do 163 KM)
podeślij VIN to powiem Ci który z nich ma Twój znajomy
|
Ja mam na Siemensie i tez upgrade do 16KM wiec co za bajki z tym drlphi.
Poza tym co za brednie z odpalaniem raz start i sprzeglo. Ma byc start..potem sprzeglo i drugi raz start. Kontrolki wcale nie musza gasnac. Czesto odpalam od razu.
Natomiast przypadlosc kugi czesto nie odpala bo nie widzi kluczyka.