View Single Post
Stary 21-07-2015, 22:26   #35
maikyl
ford::amateur
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 06-09-2012
Skąd: Warszawa
Model: mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 5
Domyślnie Odp: Który serwis ASO w Warszawie, jest godny polecenia?

Niestety nie do końca na temat bo raczej mam mieszane uczucia. Po dwóch latach nieobecności pojechałem do ASO Auto Plaza Bielany (w Warszawie) z 7 letnim mondeo MK4 kombi. Za trzy tyg jadę do Czarnogóry więc na wszelki wypadek... Dwa lata temu jak jechałem w podobną trasę również bezpośrednio po wizycie w ASO to zwariowały mi zegary i wyświetlacze po czym trwale przekręciła się wskazówka temperatury. Wówczas ASO poinformowało mnie, że wskazówki nie naprawią (trzeba wymienić zegary) ale soft nowy do wskaźników rekomendują wgrać. Bardzo mnie to zdziwiło bo dwa tygodnie wcześniej powiedzieli, że nie chcą się tego podejmować bo "to samochód sprowadzany i nie widzą jak będzie działał z ich softem". Oprócz tego wyłączał mi się tempomat i nie działały czujniki parkowania. Diagnoza była gorsza niż się spodziewałem - znowu maglownica pada. Ponieważ dwa lata temu miałem to samo i pojechałem wówczas do stacji regeneracji maglownic tym razem chciałem mieć święty spokój i zamówiłem instalację nowej maglownicy. Upewniłem się, że jest nowa a nie regenerowana. Pan doradca powiedział, że nawet nie maja regenerowanych. Dziwne bo dwa lata temu mieli i takie i takie. W sumie zapłaciłem ponad 6 tys więc nie analizowałem na miejscu dwustronicowej faktury. W domu nieźle się zdziwiłem gdy na fakturze zobaczyłem "Przekładnia kierownicza regenerowana!!!" W życiu bym się na to nie zgodził bo regeneracja z wymianą w zakładzie zajmującym sie regeneracją kosztuje 600 - 800 zł a w ASO 3866. Oba warsztaty dają gwarancje na dwa lata. Gdy zadzwoniłem zapytać dlaczego powiedzieli mi że nie mieli na stanie nowych więc zainstalowali super regenerowaną, regenerowaną przez forda i 900 zł tańszą od nowej. "To jest dokładnie to samo". Oprócz tego przez 24 h nie udało mi się uzyskać informacji kiedy samochód będzie gotowy a był już w zakładzie ponad 3 dni. Przyjmowała Pani która informowała mnie, że doradca za chwilę oddzwoni a on nie oddzwaniał przez 24 h licząc od pierwszego telefonu. Reszta rzeczy pozytywnie (np. naprawili wskazówkę tem. za 200 zł i soft za 100 wgrali), nawet bardzo jestem na razie zadowolony ale dobrze się zastanowię zanim następnym razem pojadę do Auto Plaza Bielany. Staram się być obiektywny. Link do faktury poniżej abyście mogli sobie porównać wszystkie koszty napraw i części. BTW. czekając w serwisie sprawdziłem, że nowe mondeo ma super wygodne fotele i generalnie bardzo ergonomiczny w środku się wydaje ale nie wiem czy przy takiej awaryjności kupię znowu mondeo.

https://picasaweb.google.com/lh/phot...eat=directlink
maikyl jest offline   Odpowiedź z Cytatem