View Single Post
Stary 16-07-2015, 13:38   #15
kameleon7
ford::average
 
Zarejestrowany: 01-12-2013
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCi 163 PS
Rocznik: 2011
Postów: 161
Domyślnie Odp: Szarpanie na 5 i 6 biegu przy niskich obrotach

Jeżeli chodzi o Forte to ja używałem go dwa albo 3 razy pod rzad i problem z szarpaniem ustal ale u mnie nadal byl problem z moca i porannym odpalaniem.

Co do Gwarancji 12 Ford.
Dla mnie to siciema. Tez ja mialem. Pojechalem do Forda to na poczatek 200 zl za podpiecie kompa.
Potem po perypetiach i moich namowach mial byc wymieniony regulator cisnienia paliwa. Jest to cześć pompy wtryskowej która podlega gwarancji.
Powiedziano mi ze pompa tak ale sam regulator nie i wymiana 1300 zl kosztuje.
Jedyne co muszę przyznać to mechanik w ASO caly czas mowil ze to wtryski. Sprawdzal cisnienie na wtryskach rano po odpaleniu.
Ale ja z uporem maniaka mówiłem ze wtryski sa ok bo byly wyciagniete i sprawdzone.
Tutaj musze przyznac racje ASO.
kameleon7 jest offline   Odpowiedź z Cytatem