View Single Post
Stary 23-04-2015, 11:54   #26
Piecyk1988
ford::beginner
 
Avatar Piecyk1988
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 21-03-2015
Skąd: Rybnik
Model: Focus MKIII
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 19
Domyślnie Odp: Tunel środkowy - wymiana na wersję z podłokietnikiem

Zakończyłem u siebie powodzeniem wymianę z wersji bez podłokietnika na wersję z podłokietnikiem. Na zabieg amator (tak jak ja) musi przewidzieć 2 godzinki, Bez problemu można to zrobić samemu. Waże aby zwrócić uwagę na kompletność zestawu:
- podłokietnik z tunelem
- plastiki boczne przy nogach pasażera i kierowcy
- dźwignia hamulca ręcznego
- zaślepka przy przejściu w/w dźwigni
- plastik pod hamulcem, między mieszkiem z biegów a boczkiem przy nogach kierowcy
- plastik lakierowany w takim dziwnym kształcie między mieszkiem z biegów a boczkiem pasażera
- blacha trzymająca tunel !!! bardzo ważna część. jest inna w tunelu bez podłokietnika

Warto zwrócić uwagę na zgodność kolorystyczną ponieważ w różnych rocznikach plastiki były w delikatnie innym odcieniu ! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)

Co oryginał to oryginał Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)
__________________
Ford Fiesta 1.0 (Mk3) >> Ford Escort 1.6 (Mk7) >> Audi 90 2.3E (B3) >> Audi 80 Coupe 2.3E (B4) >> Renault Megane 1.6 16v ( IphII) >> Renault Megane 1.9dCi (IIphI) >> Ford Focus 1.6 TDCi (MkIII)
Piecyk1988 jest offline   Odpowiedź z Cytatem