Cytat:
co wymienić, jakiego producenta części wykorzystać no i oczywiście jaki jest koszt remontu zawieszenia.
|
Trzeba wpierw sprawdzić wszystkie połączenia, zobaczyć co i gdzie stuka, gdzie występują luzy - dopiero wtedy będzie wiadomo jakich kosztów można się spodziewać.
Jeżeli np coś stuka w przednim zawieszeniu - to może być drobiazg typu wypracowane gumy podpór drążka stabilizatora, mogą być wybite końcówki drążków (drożej), mogą być wybite końcówki wewnętrzne drążków (jeszcze drożej), może być wypracowana ostro maglownica (dosyć drogo) lub do wymiany mogą być kolumny amortyzatorów z łożyskami (całkiem drogo). Do tego są jeszcze inne liczne możliwości, np mocowanie wahaczy, przeguby kuliste zwrotnicy itd, itd.
Dobry mechanik poprosiłby wpierw o twoje spostrzeżenia i uwagi, potem by się przejechał po odpowiedniej drodze, a na końcu sprawdziłby swoje podejrzenia na kanale/podnośniku.
Można samemu podjechać na szarpak na stację kontroli pojazdów - na szarpaku niektóre luzy łatwo dają się zlokalizować.