Cytat:
Czyli rozumiem ze zrobiliscie to w nastepujacy sposob :
Scisniecie blokady na wezu i przesuniecie jej od filtra
Wyjecie przewodow paliwowych z obudowy filtra
Wykrecenie obudowy filtra
Wymiana wkladu
Zalanie ropa "po brzegi"
Wlozenie na miejsce i przykrecenie obudowy filtra wraz z nowym wkladem (wszystko napelnione po brzegi)
Wlozenie przewodow paliwowych na miejsce i nasuniecie blokad
Bezproblemowe odpalenie samichodu.
|
Dokładnie tak,
Dodam tylko że jak będziesz zakładał nowy zalany filtr z obudową to trzymaj go na leżąco. Jak dasz na stojąco to oczywiście wyleje się troche paliwa co jest niewskazane. Dopiero jak będziesz pod autem to podłączasz przewody trzymając obudowe na leżąco (choć pamiętam że przewody troche krótkie czy nieelastyczne są i musiałem postawić troche obudowe z filtrem, ale max 45 stopni). Zabezpieczasz spinki podłączasz, montujesz obudowę i odpalasz
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Prawdę mówiąc nie wiem jak ci "mechanicy" wymieniają filtr nie wiedząc że na suchym filtrze diesel sie zapowietrza...
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. przecież to takie proste jest