Cytat:
...ale popatrzcie na to wnętrze w najtańszych wersjach (nie mówię o Titanium ) syf kiła i mogiła. Można się zgadzać lub nie, ale dla mnie MK5 to równia pochyła.... I żeby nie było, to dotyczy to tzw. całego segmentu C/D
|
nie wiem jak w najtańszych wersjach, na prezentacjach były wersje na wypasie... na targach Fleet Matket -
tu filmowa relacja mialem mozliwosc porownania i passata i mondeo mk5. w wersjach ze skórą auta były moim zdaniem porownywalne jezeli chodzi o jakość materiałów.
w mk5 najbardziej raziła mnie jakość guzikow do sterowania na kierownicy - plastik jakby miał się rozpaść (w mk4 jest aluminium!). designersko srodkowa konsola - (panel sony, klima itd.) jest cienki jak dupa węża.
a w passacie - wnętrze jak w kazdym wolkswagenie... tu nigdy nie bedzie rewolucji, raczej powolna ewolucja...
Bump:
Cytat:
Na Passata można dostać nawet ponad 8% Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
może i można, ale to chyba trzeba byc super hiper klientem flotowym i zakup negocjować przez centrale importera z poznania
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
jako ciekawosta - z tego co dzisiaj słyszałem to czas oczekiwania na wersje paska bi-turbo to obecnie już pół roku