View Single Post
Stary 09-01-2015, 08:58   #5
Magik123
FORD|ZAWODOWIEC
 
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
Domyślnie Odp: Rorzad i wiele wątpliwości

Przy demontażu paska celem późniejszej wymiany pompy wody nie ma potrzeby ani obowiązku jego wymiany na nowy ,bo demontaż w
niczym nie pływa na jego wyeksploatowanie. Równiez poluzowanie i ponowne napiecie napinacza nie zmienia siły jego naciagu bo od tego jest znak na napinaczu. W oplu i kilku innych autach
stosowany jest napinacz 2 znakowy, do napinania nowo zakładanego paska i do napinania demontowanego.

Chyba że demontaz nastepuje po 40-50 tyś km przy zamiennikach
wtedy można ale nie ma obowiązku bo jak wspomniałem nie wpływa to na jego krótszą żywotność, w przypadku oryginału tym bardziej.
U mnie oryginalny rozrząd przewidziany jest na 160 tyś km duzo nie? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Co innego robiąc sobie samemu, to kupując pasek za 100-200zł wymienić sobie możemy dla własnego spokoju, ale płacić komuś za wyianę ponownie ok 1000zł to z deka głupota.
Magik123 jest offline   Odpowiedź z Cytatem