Ja dzisiaj zabrałem się za te wsporniki i generalnie nie da się wykręcić tych śrub trzymających te odboje w uchwytach. Puściły ala nakrętki przy belce i będę je musiał jutro szlifierką uciąć, zastosować inne śruby.
A zdiagnozować ten problem bez demontażu wsporników jest bardzo łatwo. Wystarczy zdjąć dolną obudowę pod chłodnicą, potem poruszać energicznie plastikową rurą łączącą węże intercoolera. Ja akurat usłyszałem dźwięk stukania między śrubą a wspornikiem, po czym wiem że gumy wytłumiające są do wymiany.
Mała aktualizacja:
Szlifierka musiała pójść w ruch, uciąłem śruby z tulejami, zdemontowałem plastikową rurę łączącą gumowe węże, między klamrę wspornika a rurę wpakowałem gumową okrągłą uszczelkę głowicy z lokomotywy oczywiście uciętą na długość może z 10-15 cm na obwód tej rury. Tak samo wpakowałem taką uszczelkę między wspornik a belkę, skręciłem na sztywno i ... cisza
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.