Zdecydowanie liczy się zdolność przyspieszania w warunkach drogowych, przyspieszenie do setki niewiele mówi niestety jak samochód zachowuje się w jeździe, może przyspieszać do setki w 9 s, ale i tak kompletnie nie jedzie, bo trzeba go cały czas pałować po obrotach by wykrzesać jaką taką dynamikę....
Bump:
Cytat:
Jeśli chodzi o osiągi i sprint do setki, to interesująca jest kwestia nowego Focusa Mk3 FL - świeżo wprowadzony 1.5 EB 150 PS rozpędza auto do 100 km/h w czasie 8.9 s, natomiast mocniejsza wersja 182 PS w 8.6 s, co jest wynikiem identycznym ze słabszą wersją starszego 1.6 (150 PS), odbiegającym od 7.9 s, a więc przyspieszeniem, którym mógł się poszczycić 1.6 182 PS. Co do v max nie ma różnicy, jednak zastanawia mnie jakie innowacyjne technologie zastosował Ford spowalniając odświeżony model przy zachowanej zarówno mocy jak i momencie obrotowym (dane katalogowe). Nowy EB miał bardziej żywiołowo reagować na ruchy prawej nogi kierowcy, jednak na papierze wypada blado...
Z niecierpliwością czekam na pierwsze wykresy nowego wynalazku Forda Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
Moc maksymalna wg. papierów w 1.5 EB przy 6000 obr/min, a 1.6 EB przy 5700 obr/min. Poza tym różnic nie ma, ale trzeba zaznaczyć że średnie przyspieszenie 1.6 EB 182 do setki w testach to jakieś 8,3 s (8,1 - 8,6 w większości testów). Siłą tego silnika nie jest jednak sprint do setki, a ogólna chęć do jazdy w każdych warunkach, poza tym różnice są w zależności od warunków atmosferycznych, kierownika i pewnie rozgrzania auta, opon i 1000 innych czynników
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.