Odp: Filtr DPF czy jest kontrolka wypalanie ?
Czy ma ktoś doświadczenie w temacie DPF i może doradzić co najlepiej zrobić: wymienić na nowy nieoryginalny - koszt ok. 1.000 zł (np BOSAL), wywalić filtr czy poddać regeneracji?
A co do kontrolki? Ma ktoś wiedzę, skąd wziąć sygnał drugiego biegu wentylatora, żeby sobie zapalić lampeczkę w kabinie? Trochę by ułatwiło zorientowanie się, że właśnie jest wypalanie. Nie mam informacji o chwilowym spalaniu, tylko średnie.
Jak jest na biegu jałowym, to zauważyłem że u mnie jest ponad 900 obr/min a bez wypalania ok. 800 obr/min. Zaczyna mnie denerwować informacja o wymianie oleju - nie zawsze zauważam że akurat jest wypalanie - jeżdżę na co dzień głównie w mieście. Wypalanie za pomocą procedury serwisowej miałem niedawno - ale to za bardzo nie pomogło - wypala mi co 100....200 km.
Ostatnio edytowane przez dkarold ; 05-11-2014 o 18:19
|