Cytat:
Witam te twoje 13,8 v to jakby malo bo ford slynie z tego ze ma pod 14,5v na wolnych wiec moze jak go obciazysz bardziej to za bardzo spada ja myslalem ostatnio ze tez cos nie tak z alternatorem wiec sprawdzilem i na wolnych mialem 14,6 i nawet gdy zapalilem swiatla to spadlo do 14,4v.
|
Może późno, ale odpisze. W od czerwca 2013 do stycznia 2014 przejeździłem z zapaloną lampką ładowania i ładowaniem napięciem ładowania w okolicy 13,8-13,6v. Miałem uszkodzony moduł na alternatorze. Auto jeździ w trybie miejskim i nigdy nie zabrakło mi prądu, tak więc ładowanie takim napięciem jest moim zdaniem wystarczające. W zasadzie były dwa problemy:
- zapalona lampka ładowania, bez ciągłego pomiaru napięcia (OBDII+komórka) nie wiedziałbym kiedy naprawdę nie ma ładowania
- przy aktywnym błędzie ładowania nie działa podgrzewanie szyby przedniej, i właśnie to przy dopływie gotówki skłoniło mnie do naprawy tego stanu rzeczy
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.\
W starym "analogowym" aucie lampka ładowania jeszcze by się nie palia, tam zapalała się dopiero przy upływie prądu z akumulatora.