Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???
Mam 2 szt. MK8 i mają klimatyzację napełnioną R134.
Pompa oleju jest już po kilku zmianach w konstrukcji, zobaczymy czy te zmiany pomogą i będzie bezawaryjna.
Z mojej opinii i kierowców, którzy użytkują MK8 u mnie w firmie, mówią że naprawdę tak cichego i dobrze wykończonego busa dawno nie widzieli.
Transit z silnikiem o mocy 200 KM nie miał praktycznie żadnej sprzedaży w Europie i dlatego został wycofany z oferty.
Pomijając już fakt, że zarobkowej pracy Transitem, mało kto może sobie pozwolić na dostawczaka, który pali 15-18 L/100 km, gdzie niestety koszty eksploatacji są głównym wyznacznikiem.
Mam kolegów z branży z Masterami(padają Turbiny, półosie, ścinanie opon tylnej osi), Ducato(notoryczne problemy ze skrzyniami, elektryką itp.).
I jeden bardzo ważny argument przemawiający za Transitem.
Na gwarancji Ford wszystko robi bez problemu.
Czy ma 200/250 tys. km robią wszystko co się należy.
W Renault i Fiacie już walka z naprawami gwarancyjnymi, a we francuskich masakra, żeby wywalczyć na gwarancji wymianę wielu rzeczy.
Na tym tle Transit wypada naprawdę dobrze.
|