na pewno masz alternator do sprawdzenia, nie znam się na tyle żeby po wyjęciu altka określić co jest walnięte ale jeśli znasz dobrego mechanika który nie zrobi Cie w jajo to umów się na wizytę. Może to być błachostka typu wypalony przewód który siła rzeczy nie styka z końcówka altka robiąc takie hece. Przypomnę tylko że prawidłowe ładowanie to te w zakresie 14.0V - 14.4V i nie mniej ani nie więcej niezależnie w jakich warunkach pogodowych. U Ciebie w tym momencie to trochę wróżenie z fusów.
W najgorszym przypadku będziesz musiał kupić inny alternator i jeśli zdecydujesz się na używkę to koniecznie wymień od razu regulator napięcia(odpowiedni do typu alternatora i tylko oryginalny, podróbki robią często problemy). No chyba że jesteś mechanikiem i masz warsztat i potrafisz ewentualnie sam wyciągnąć altka. W innym przypadku szkoda nerwów, czasu i pieniędzy
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.