Cytat:
ssaramis - nie możesz porównywać Kugę do X3, szczególnie nie pod wględem silników, bo to klasa wyżej. Konkurencją dla Kugi jest X1, która ma mocniejszy silnik diesla tylko od roku. Pozatym w klasie premium nie jest to nic wyjątkowego.
BTW Kugę testowałem również w zeszłym roku na śniegu i przy 0-100km/h załącza się tył po paru centymetrach od startu. Natomiast jeżeli oczekujesz, że przy rozłączanym napędzie na tył będzie on reagował tak jak stały napęd, to jesteś w wielkim błędzie. Nie mówiąc o tym, że X1 czy X3 mają napęd na tył o dołączany przód, co samochodowi nadaje zupełnie inną charakterystykę. Tego jako offroadowiec powinieneś wiedzieć. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
PS: numer masz na priv Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
No na reszcie cos sensownego przeczytalem tylko szkoda ze koncentrujesz sie na krytyce kierowcow zamiast napisac prawde o nowej Kudze. Nie jestem tez zadnym offroadowym driverem. Doswiadczenia w trudnym terenie sa bardzo kosztowne i stac nas zaledwie na wypozyczenie dwoch gora trzech aut przystosowanych do rajdu w trudnym terenie. Glownie z Niemiec. Koszt takiej zabawy oczywiscie w zaleznosci ilu nas w klubie sie bawi wynosi nawet polowe takiej kugi bo czesto bywa tak ze cale zawieszenie czy skrzynie trzeba wymienic. Dwumas i sprzeglo zawsze, to norma. Nie stac mnie ciagle bawic sie w terenie, robie to srednio tylko raz do roku. Ja scigam sie glownie na asfalcie moim M3 tyle ze te auto jest calkowicie zmienione i nikt nie chcialby tym jezdzic na codzien bo z tylu nawet nie ma kanapy a w drzwiach nawet tapicerki. No i oczywiscie jest klatka. Jak zachowuje sie auto z tylnym napedem mnie nie musisz przekonywac. Nawet w F10 specjalnie nie kupywalem x-drive bo przeszkadza w driftingu i zabiera radosc z jazdy.