View Single Post
Stary 28-04-2014, 09:15   #4
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
Domyślnie Odp: Zmiana mostu z wolnego na szybki - czy możliwa?

Cytat:
Napisał baner Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jak to jest z transitem 2.4? Lubi stwać na drodze czy jest w zasadzie bezobsługowy jak reszta fordów tylko ma opinię do dupy... jak reszta fordów?
Nastały takie czasy, że praktycznie tylko tzw "body" jest budowane w firmowym zakładzie i trochę mechaniki - cała reszta osprzętu, często nawet silnik - dostarczany jest przez zewnętrznych producentów. Np układy wtryskowe diesla to Bosch, Lucas, Delphi, Denso Siemens i może jeszcze ze dwóch... I układy te stosuje i Ford, i Mercedes, i VW i Volvo, i Toyota - po prostu wszyscy. Tak samo jest z elektroniką samochodową, z turbinami, układami hamulcowymi, sprzęgłami itd itd. Np silniki diesla i skrzynie Toyota produkuje także w Polsce. Do ikony amerykańskiego "muscle car", czyli do Forda Mustanga, skrzynie importowane są - zgroza! - z Chin.
Więc: decyduje prestiż marki, trochę jakość samego projektu auta.
I w tej sytuacji psują się wszystkie auta... podobnie. Reszta to marketing i serwis.

Jeżeli zamierzasz Transitem przejeżdżać niecałe 10 kkm rocznie - to nie musisz się obawiać awarii. Niektórzy koledzy robię taki dystans średnio w miesiąc.
__________________
Zgredzik

Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 28-04-2014 o 09:21
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem