View Single Post
Stary 15-04-2014, 06:27   #26
bolek-tarnow
ford::expert
 
Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,776
Domyślnie Odp: Kto robił remont silnika 1.8 lub 2.0 duratec HE

Cytat:
Napisał Poziomka978 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Za tą cenę to można dobry silnik
równie dobrze za niecałe 10000zl aso wymienia cały dół silnika.... A za 14000zl z hakiem cały nowy silnik... Nie popadają w paranoję!
Picie_18 Czytaj co oni oferują w swoich wycena bo to nie jest bez znaczenia aczkolwiek przesadzają. Przy braniu oleju nie trzeba aż tak ingerować jak podają, wystarczy:
- Wymiana uszczelniaczy zaworów
- Plan lub lekkie przeszlifowanie głowicy
- Docieranie gniazd zaworów bez szlifu
- Sprawdzenie gładzi cylindrów
- Sprawdzenie tłokowe
- Wymiana pierścieni
- Wymiana panewki korbodowych
- Uszczelki: pokrywa zaworów, kolektory ssący i wydechowy, głowicy, jeśli nie.było wycieków z innych miejsc to tyle
- Olej
- Filtr oleju
- Płyn chłodzący
Na tym koniec (chyba nic nie pominąłem) i zamieścisz się w 2000zl a jak w ciemno chcą wymieniać inne rzeczy lub robić szlify cylindrów to Cie naciagaja. Korby po co szlifowac? Po co szlif cylindrów? Chyba nawet nie ma dostępnych tulei...
Zrozumcie ze przy lykaniu oleju w mondeo MK3 i MK4 przyczyną są tylko i wyłącznie zapieczone pierścienie olejowe. Oczywiście chodzi mi o drastyczne zniknie oleju bez wycieków z silnika.
Co do świec to faktycznie jedna jest przywrócona i wskazuje na spalanie oleju w tym cylindrze. To że od góry świece i ich gwinty pływają w oleju to wina padnięty szczęki pokrywy zaworów.

Ostatnio edytowane przez FrogsterPL ; 15-04-2014 o 13:18
bolek-tarnow jest offline   Odpowiedź z Cytatem