View Single Post
Stary 07-03-2014, 11:11   #1640
benio
ford::professional
 
Avatar benio
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-04-2008
Skąd: Scyzorykowo
Model: Mdo Mk3 i MK4 HB; Fiesta Mk7
Silnik: 2.0TDCi; 1,4Pb
Rocznik: 2006; 2009
Postów: 1,664
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Co to znaczy chciał się przejechać i sprawdzić, czy wszystko jest OK. Czego mechanik oczekiwał po wymianie płynów i wszystkich filtrów - chciał się nim przelecieć nad ziemią. Odpowiedź jest prosta - to mechanik przyczynił się do efektu końcowego poprzez:
1. Zamontowanie kiepskiego filtr paliwa, a to podstawa przy Dieslach,
albo
2. Nie zalał paliwem nowego filtra przed jego zamontowaniem w pojeździe i "chełtał" rozrusznikiem, aż pompa wpompuje do niego paliwo i silnik zapali przez co wtryskiwacze pracowały na sucho - a wiadomo czym to grozi - sprężynka,
albo
3. Nieumiejętne obchodzenie się z motorkiem - np. zimny silnik a pedał przyspieszenia w podłodze,
albo
4. Po za przewidzianą wymianą płynów i filtrów dodatkowo coś "gratisowo" wymienił,
albo wszystkie powyższe czyniki naraz.
Jedno jest pewne ten mechanik nie powinien się już tykać Diesli bo na 100% to jego wina.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
benio jest offline   Odpowiedź z Cytatem