Co to znaczy chciał się przejechać i sprawdzić, czy wszystko jest OK. Czego mechanik oczekiwał po wymianie płynów i wszystkich filtrów - chciał się nim przelecieć nad ziemią. Odpowiedź jest prosta - to mechanik przyczynił się do efektu końcowego poprzez:
1. Zamontowanie kiepskiego filtr paliwa, a to podstawa przy Dieslach,
albo
2. Nie zalał paliwem nowego filtra przed jego zamontowaniem w pojeździe i "chełtał" rozrusznikiem, aż pompa wpompuje do niego paliwo i silnik zapali przez co wtryskiwacze pracowały na sucho - a wiadomo czym to grozi - sprężynka,
albo
3. Nieumiejętne obchodzenie się z motorkiem - np. zimny silnik a pedał przyspieszenia w podłodze,
albo
4. Po za przewidzianą wymianą płynów i filtrów dodatkowo coś "gratisowo" wymienił,
albo wszystkie powyższe czyniki naraz.
Jedno jest pewne ten mechanik nie powinien się już tykać Diesli bo na 100% to jego wina.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.