View Single Post
Stary 20-02-2014, 08:54   #6
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,995
Domyślnie Odp: transit 2.0 tddi 100 koni EGR...ciezko odpala i kopci 5 min na biało duzo pali

Przy pompie raczej pokazał by błędy. Także - skoro ma dobre osiągi - pompa jest raczej ok.
Na poranne zimne odpalenia starym sposobem - na próbę - zasilić można silnik na tzw. kroplówkę - czyli grawitacyjnie z dodatkowego baniaka zawieszonego na szybie pasażera (bezpośrednio do pompy, z pominięciem filtra). To wyjaśni podejrzenia co do układu zasilania i zapowietrzenia (układ pracuje na podciśnieniu, pompa wtryskowa sama zasysa paliwo ze zbiornika, przy nieszczelności wchodzi od razu powietrze).

Przy wyciągniętej wtyczce EGR-a ma prawo zamulać, ale myślę, że się nie domykał - musiał trochę kopcić na czarno...

Cytat:
Napisał bialy21123 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dobry elelktryk moj ma wielki komputer do diagnostyki za 40 tys zł BOSCHA wiec tam lipy nie ma , mam nadzieje ze to nie pompa ale przez pompe by nie dymil
Tak, ale fordowski IDS ma pełną diagnostykę samochodów Forda, jakiej na pewno nie zrobi tester Boscha (do tej diagnostyki oprogramowanie jest przy zakupie IDS-a i jego licencji regularnie uzupełniane). Ford z wiadomych względów nie udostępnia pełnego oprogramowania innym producentom testerów. Podobnie postępują inni producenci samochodów - tak to działa...
Tym nie mniej można założyć, że boschowski tester prawidłowo zdiagnozował pompę/sterownik Boscha - reszta już nie jest taka oczywista...
__________________
Zgredzik

Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 20-02-2014 o 09:29
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem