Przy pompie raczej pokazał by błędy. Także - skoro ma dobre osiągi - pompa jest raczej ok.
Na poranne zimne odpalenia starym sposobem - na próbę - zasilić można silnik na tzw. kroplówkę - czyli grawitacyjnie z dodatkowego baniaka zawieszonego na szybie pasażera (bezpośrednio do pompy, z pominięciem filtra). To wyjaśni podejrzenia co do układu zasilania i zapowietrzenia (układ pracuje na podciśnieniu, pompa wtryskowa sama zasysa paliwo ze zbiornika, przy nieszczelności wchodzi od razu powietrze).
Przy wyciągniętej wtyczce EGR-a ma prawo zamulać, ale myślę, że się nie domykał - musiał trochę kopcić na czarno...
Cytat:
Dobry elelktryk moj ma wielki komputer do diagnostyki za 40 tys zł BOSCHA wiec tam lipy nie ma , mam nadzieje ze to nie pompa ale przez pompe by nie dymil
|
Tak, ale fordowski IDS ma pełną diagnostykę samochodów Forda, jakiej na pewno nie zrobi tester Boscha (do tej diagnostyki oprogramowanie jest przy zakupie IDS-a i jego licencji regularnie uzupełniane). Ford z wiadomych względów nie udostępnia pełnego oprogramowania innym producentom testerów. Podobnie postępują inni producenci samochodów - tak to działa...
Tym nie mniej można założyć, że boschowski tester prawidłowo zdiagnozował pompę/sterownik Boscha - reszta już nie jest taka oczywista...