Cytat:
czy to prawda że trzeba wymieniać parami. Czy to jest jakiś banał i nabijanie klienta na zakup dwóch zamiast jednej.
|
Nie do końca, wraz z upływem "światło-godzin" zmienia się natężenie i barwa lampy wyładowczej. Wiec jeżeli zmienisz tylko jedną to będziesz miał różnicę w lampach jedna będzie świecić mocniej i z inna barwą niż ta druga starsza, a znając realia druga za chwilę też padnie. Co do chińczyków jak już masz oryginalne ksenony to zainwestuj w coś markowego a nie pół środki.
Koledzy co do regeneracji i wymiany. Dzisiaj wymieniłem nowe odbłyśniki oraz lampy Osram 5500K, wiem że jeszcze się nie rozświetliły ale już mogę powiedzieć, że jest znacznie lepiej niż na starym komplecie. Naprawdę w widoku z kokpitu nie mogę powiedzieć, że dalej świecą kiepsko. Światło jest białe, mocne, wreszcie się nie gubi w strumieniu innych świateł nawet ksenonowych. Jak dla mnie teraz mam ksenon i nie potrzeba mi nic więcej. Porównywałem z kolegi A4 2011r. świeci tak samo, no może led w Audi robi bardziej niebieskie światło, ale oświetla bardzo bardzo podobnie.
I jeszcze pytanie czy u was też podczas jazdy na nierównej drodze (dziury, wyboje i różne polskie poprzeczne wynalazki) strumień świetlny "faluje" tzn. nie idzie razem z autem jak to jest w halogenach tylko stara się pozostać w tym samym położeniu pomimo że przód samochodu raz idzie w górę raz w dół, ma się wrażenie jak by świtała pływały na nierównościach i cały czas ustawiały się do drogi. Pytam bo u drugiego kolegi w Mazdzie 6 też ksenon takiego efektu nie ma.