U mnie z korektor kąta wtrysku leje się paliwo. Wcześniej się tylko pocił, a ostatnio leje jak wściekły i problem jest by auto odpalić
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zlustrowałem ofertę wymiany i regeneracji i pojechałem o poradę do warsztatu naprawiającego diesle (silniki, pompy, wtryskiwacze, wszystko co z dieslem związane) - tam zawsze robię "dieslowe" sprawy, których sam nie ogarniam pod blokiem
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Facet powiedział mi, że on w regeneracje się nie bawi, bo może i korektor cieknąć później nie będzie, ale często z biegiem czasu szwankuje - czyli tak jak u Ciebie. Jedynym pewnym rozwiązaniem, które najprawdopodobniej przeżyje całe auto to nowy korektor kąta wtrysku. I od razu ważna informacja, że te korektory z neta za ok 215zł to tandetne podróby i bardzo szybko zaczyna się z nich lać. Ponoć trzeba się szarpnąć na taki za ok. 330zł
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
PS. Te korektory są elementami pracującymi i po prostu ze starości zaczynają cieknąć bądź nawalać. Pocieszający jest fakt, że jeśli nowy korektor pożyje tyle co stary to jest jakby nie patrzyć kolejne naście lat spokoju
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.