Cytat:
Jeżeli Ci pompa niedomaga to oszukiwanie nic nie da, bo w dalszym ciągu nie będzie w stanie wytworzyć żądanego ciśnienia. Ja miałem problem ze sprężynką i pomogła regeneracja pompy - koszt całkowity 1200zł więc biedy nie musi być choć to przedliftowiec.
Jak jeździsz z laptopem to rzuć okiem na moje objawy i porównaj. Na filmie dopiero na kompie można zauważyć że tryb awaryjny wyskakuje jeszcze przed osiągnięciem na chwilę ciśnienia max. (1700-1800)
https://www.youtube.com/watch?v=4D9e3yx85c0
https://www.youtube.com/watch?v=yOYeFnAAXtk
|
Dzięki za filmiki - analizując ten materiał to mi wyszło, że w Twoim przypadku to auto miało zbyt wysokie ciśnienie wtysku, które maksymalnie wyniosło 180 MPa i raczej do wymiany był zaworek regulujący cisnienie na pompie bo to wina tego zaworka. Ten pompiarz, to znajomy - może wiesz co Ci wymienił w pompie? I najważniejsze - możesz teraz sprawdzić po regeneracji jak to wygląda w próbie drogowej? Czy ciśnienie dalej dobija do 1800 barów? Jeżeli jest jak myślę, to nie powinno przekroczyć 1600, a jeżeli się mylę to bynajmniej będzie pewność że pompa do regeneracji. A nie wiecie może, czy w tych wtryskiwaczach może być tak, że niedomaganie elektromagnesu może puszczać ciśnienie w powroty i obniżać na listwie CR? Bo jakoś ich ewentualna niesprawność wg mnie nie ma wpływu na ciśnienie po zdjęciu wtyczek elektromagnesów wtryskiwaczy i regulatora ciśnienia pompy ale może być inaczej.