View Single Post
Stary 01-02-2014, 07:40   #4
shiler
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 22-12-2012
Model: Ford Focus Ghia
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 15
Domyślnie Odp: mała kompresja, szarpie na zimnym, kopci i smierdzi z wydechu

Cytat:
Napisał wojtekjanus Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wtryski - oprócz średnich już przelewów - mogą po prostu lać (końcówki rozpylaczy wypracowane), co w połączeniu ze zwalonymi świecami powoduje, że nie całe paliwo spalane jest na zimnym silniku - i stąd taki śmierdzący wydech...
Wtryski były sprawdzane na maszynie w zakładzie zajmującym się regeneracją wtryskiwaczy i stwierdzono że są ok i nie trzeba ich regenerować.
Cytat:
Napisał juri2069 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Co do klekotu to nie wiem jak w focusie ale u mnie miałem 100% identyczny klekot i okazało się że klekotało koło pasowe. Normalnie identycznie. Po wymianie cisza....

Bardziej było słyszalne oczywiście z jednej strony silnika od rozrządu , stojąc z drugiej - ciszej ( czysta fizyka ) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
U mnie klekot jest tylko jak auto postoi z 2 dni w zimnym i jest przez około 1 min, później ustaje. Nie wiem czy dochodzi z jednej strony bo odpalam w garażu i może echo nieść, jak będę miał auto u siebie to sprawdzę.

Najbardziej denerwujące jest to szarpanie przy nierozgrzanym silniku. Ostatnio przy -10C auto rozgrzewało się dość długo bo jakieś 15 km/15 min i to szarpanie występowało jakieś 2 min (jak wskazówka temp była w okolicach 70 C) i jest to mocno wyczuwalne, tak jakby się dławiło auto.

Ostatnio edytowane przez shiler ; 01-02-2014 o 07:44
shiler jest offline   Odpowiedź z Cytatem