Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Olej jak i filtry należy wymieniać przynajmniej raz do roku (lub rzadziej). Więc można by złośliwie przytoczyć przysłowie "jak dbasz tak masz".
W tym silniku żaden MAF (czyli przepływomierz) nie jest potrzebny (odpowiada on tylko za sterowanie EGRem - czyszczenie go, wymiana, naprawa, itp to tylko strata czasu), bo prędzej czy później większość użytkowników i tak zaślepia, bądź wycina EGR.
Przyczyna takiego zachowywania się auta w kontekście podanych tu informacji wydaje się być oczywista - zapchany filtr paliwa.
Należy wymienić filtr paliwa. przy okazji zalecałbym wymienić filtr powietrza. O oleju z filtrem oleju nawet nie będę pisał... Skoro nie wspominasz o problemach z odpalanie to znaczy że silniczek w całkiem dobrej kondycji. Szkoda tylko że zaniedbany, że aż nie ma sił jechać
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jeśli nie zaczniesz dbać o auto to niebawem zacznie się sypać, a Ty zaczniesz klepać przysłowie, że "Ford gowno... ", psując tym samym opinie o marce
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
PS. A na przyszłość takie tematy należy pisać w dziale "diesel"