Trochę zależy od podziału układu hamowania - bo podział i krzyżowy i przód/tył spotyka się w Transitach.
Ziemek ma rację, że to może być korektor, z tym że może być tak, że jest on sprawny - na pusto tył prawie nie hamuje - więc np zwalony cylinderek (zapieczony, cieknący) nie powoduje ściągania. Przy obciążeniu tył zaczyna mocno hamować i ten zwalony cylinderek już mocno bruździ.
Czyli: jeżeli korektor jest dwudrożny (podział krzyżowy), to może bruździć korektor lub cylinderek, jeżeli jednodrożny (podział przód/tył) to znaczy że korektor działa, a zwalony jest cylinderek.
Cytat:
Znajduje się w okolicy lewego tylnego koła.
|
Korektor jest - i bezwładniościowy i dźwigniowy - czasem dwudrożny, czasem jednodrożny. Na rys. obydwa są dwudrożne:
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.