Cytat:
możesz sam zaryzykować. tzn wywiercić otwór w tym co zostało w głowicy wiertłem np. 2-3 mm (zakryj koniecznie gniazdo wtryskiwacza choćby szmatką jako zabezpieczenie przed opiłkami z wiercenia) wystarczy na głębokość 2-3 mm i nabij w ten otwór torxa i pewnie wykręcisz to palcami bo pęka nie z powodu blokowania się na gwincie tylko wypracowania materiału śruby. jeśli resztka śruby wystaje ponad płaszczyznę głowicy to spróbuj nawet jakimiś szczypcami wykręcić bez wiercenia albo przyklej jakąś cieńszą śrubę do czoła tego co zostało w głowicy np. poxipolem (jest w miarę mocny)
|
dzięki kolego, udało się tak jak mówiłeś. wystarczyło nawiercić wiertłem 3mm, wbić torxa i urwany gwint wykręcił się bez problemu.
Śrube zakupiłem w ASO za 6,75 zł, na allegro chcieli od 20 do nawet 35zł za używkę.