Cytat:
może pokombinować z zupełnie inną pompą mechaniczną ale typową pod turbo np iveco 2,8 bo jakoś zwykła transitowa mnie nie przekonała
|
No... niektórych przekonała, np:
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Na angielskim forum Transita jest sporo opisów przeróbek silnika 2,5D - jeżeli znasz angielski, to można przekopać ich materiały, jest sporo praktycznych wskazówek. Angole przodują w przeróbkach Transita 2,5D.
Cytat:
tym bardziej że silnik raczej ma duży zapas niewykorzystanej mocy może dlatego robią takie przebiegi jak stare mercedesy...
|
Robią przebiegi, bo jest mało wysilony. Musisz wziąć pod uwagę, że silnik OHV jest silnikiem niewdzięcznym do tuningowania, ten rozrząd sprawdza się w dieslu nisko kręconym, mocno doładowanym. Pytanie - jak długo wtedy wytrzyma układ korbowo-tłokowy...