View Single Post
Stary 09-01-2014, 18:44   #1239
MMaNNeKK
ford::amateur
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 07-01-2014
Skąd: Nowy Sącz
Model: Focus mk1
Silnik: 1.8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 3
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

postanowiłem dzisiaj chociaż sprawdzić wcześniej sam filter paliwa ...

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

....niestety już wszystko jasne...opiłki metalu...sprawdzałem dokładnie kilka razy mocnym magnesem przemysłowym ( np. przez słoik do którego wlałem zawartość filtra i widać było jak przyciągał magnes do siebie kilka cząstek metalu a nawet jeden WIELKI płat który widać na zdjęciu oraz zebrałem większą ilość tych opiłek z filtra, które też było widać jak je przyciąga w stronę magnesu...

Teraz mam takie pytanie: Czy wtryskiwacze trzeba całkowicie zregenerować czy jest możliwość aby je np. tylko przeczyścić oczywiście na specjalnych stołach? Gdyby chociaż wtryski mnie taniej wyszły to jakoś bym coś wykombinował z pompą i czyszczeniem ukl. paliwowego....zastanawiam się też czy nie lepiej kupić anglika po stłuczce z dobrymi wtryskiwaczami i pompą ( znajomy mi polecił kolegę który pracuje bodajże w składzie samochodów ' na kasacje' w UK ) i podobno ma kilka focusów rozbitych i możliwe, że tdci i wtedy da znać czy coś jest i czy się będzie opłacało.
MMaNNeKK jest offline   Odpowiedź z Cytatem