View Single Post
Stary 29-12-2013, 13:26   #8
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,055
Domyślnie Odp: W styczniu podpisuję umowę...

Cytat:
... Wiec uwazam, ze i dwusprzeglowki moga byc lepsze lub gorsze. Ta z forda z silnikiem 163 zrobila na mnie niezle wrazenie przy jazdach probnych, ale manual w upelnosci dawal rade.
Uważać każdy może co chce - a ja mówię jak jest (jeżdżę to wiem)Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
To mój ...nasty samochód i ponad milion kilometrów za kółkiem...
PowerShift w C-maxie fabrycznie był montowany z 2.0tdci 110PS. I dawał radę. Po podniesieniu do 155PS u Heko daje radę tym bardziejGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jak ktoś jeździ manualem i umie jeździć, to manual zapewnia sprawne przemieszczanie się z punktu A do punktu B - czasami trochę boli prawe ramię od "wajchowania" biegami, ale wtedy ludzie mówią, że daje im to dużą frajdę, bo "zapewnia wrażenie pełnej kontroli nad samochodem". Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie da się nikogo przekonać na siłę bez własnego doświadczenia trochę dłuższego niż jazda próbna. No i nie wiem jakie dwusprzęgłówki są te gorsze?
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM

Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 29-12-2013 o 13:32
tedi_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem