Temat: [C-MAX 2007-2010] Montaż haka i elektryki do niego (CAN)
View Single Post
Stary 14-10-2013, 21:30   #2
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,048
Domyślnie Odp: Montaż haka i elektryki do niego (CAN)

Hak w C-maxie 2009 nie jest podpięty pod CAN. Nie ma także żadnych opcji konfiguracyjnych w samochodzie (nie aktywuje się go). Ma oczywiście uproszczony sterownik wpinany w stosowne złączki za boczkiem po lewej stronie bagażnika oraz przewód wpinany do wiązki parktronica za prawym boczkiem bagażnika (wszystko patrząc od tyłu).
Najprościej kup używkę na allegro z dowolnego C-maxa 2004-2010 - wpina się plug-and-play. Sam hak też montuje się bardzo prosto w podłużnicach (po wymontowaniu i "zezłomowaniu" tylnego pasa). Zamontowałem sobie komplet z 13-pinowym gniazdem i wypinanym hakiem (marki Ford, ale faktycznie Westfalia) chyba za 400zł w stanie "prawie nówka". Oczywiście trzeba mieć szczęście i dobrze trafić, ale warto spróbować.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM

Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 14-10-2013 o 21:36
tedi_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem