View Single Post
Stary 23-05-2013, 05:48   #10
TomekM_1983
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 29-03-2011
Model: Focus MK4 Titanium Business
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM manual
Rocznik: 2018
Postów: 569
Domyślnie Odp: 2.0 TDCI pulsujące dławienie się silnika przy przyspieszaniu

Cytat:
Napisał Hansolo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie no takie jaja to tylko w Erze. Mechanik jedzie, czuje że auto traci na chwilę moc i mimo wszystko czeka na zapisanie błędu w sterowniku / błąd nr xxxx- wymień tępaku to i to - wskazanie dla mechanika /
Nadaje się on tylko śledzie w puszki pakować
Tak jest chyba teraz w każdym ASO. To nie są mechanicy, tylko wymieniacze. Komputer musi im pokazać, który element wymienić. Sami do niczego konstruktywnego nie dojdą.

Wymieniaj zawór jak koledzy radzą. Zanim wyegezwujesz jego wymianę z gwarancji 12 Forda to osiwiejesz.
TomekM_1983 jest offline   Odpowiedź z Cytatem