Odp: Zgubiony kluczyk.
Tu są dwa niezależne problemy: centralny zamek i immo.
Chyba kolega zgubił kluczyk (z pastylką immo) i z oddzielnym pilotem do centralnego zamka (zamek z podwójnym ryglowaniem) - tak było w tych latach i ja tak mam. Dopiero zdaje się w późniejszym modelu jest zespolony kluczyk stacyjki z pilotem zamka...
U mnie - kiedy jestem w środku w kabinie i silnik pracuje, podwójne zaryglowanie nic nie zmienia - silnik pracuje nadal. Mogę jechać.
Czyli kolega musi zdobyć i nowego pilota i nowy kluczyk.
W ASO wydadzą nowy kluczyk i pilota - ale to duże koszty. Samemu niewiele się zrobi - stacyjkę trzeba by rozwiercać (nie wyjmie się jej bez kluczyka), pozostanie nadal problem dezaktywacji immo. Sterownik pompy (tddi) rozpoznaje kod immo, bez tego pompa nie zadziała. Tego - poprzez wymianę elementów - nie da ominąć. Co do podwójnie zaryglowanego zamka nie wypowiadam się, bo nie wiem...
Ja bym pojechał do ASO.
__________________
Zgredzik
Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 28-04-2013 o 08:43
|