Witam
Zajmuje się naprawą wtryskiwaczy CR (tych co sie da zrobic oczywiscie ze względów uwarunkowań techniczych).
Jeśli byliby panstwo zainteresowani informacją jakie zaworki, rozpylacze i tak dalej, lub zakupem samych zaworków to chętnie pomoge.
Tylko i wyłacznie NOWE ORYGINALNE zaworki produkowane we FRANCJI.
Chętnie również doradze co robić, co wymieniać itd.
Ze względów pracy będe dostępby na forum w godzinach wieczornych czyli od 21 w góre.
e-mail:
serwis.az@wp.pl
Witam ponownie
Zostałem nie co żle zrozumiany.
Jeżeli mechanik jest kumaty i wie co robić czyli całe życie robi diesle a nie tak ze robił benzyne i teraz zaczyna robić diesle bo poprostu benzyna w stosunku ropniaka jest nie zawodna i nie ma co robić to sobie poradzi z tym problemem w ciągu godziny tak jak pisałem. Czyli odpalasz samochód zostawiasz go na godzine pykającego sobie i co jakieś 10 min dajesz ostro po gazie (nie ma tu mowy o jezdzie po prostu wstawiasz jedną nogę na gaz a drugą masz na ziemi).
To co ty piszesz o tych 250km to jest 100% prawda ale w momencie gdy sie nie wie, nie umie lub nie chce zrobić to tak jak pisałem.
Jezeli chodzi o zmiankę ze strony castrolu. To mam jedną odpowiedz na to a własciewi dwie.
Pierwsza to bla bla bla.
Druga to natomiast że w polsce podobno nie ma złej jakości paliwa.
Acha i jeszcze tak zwana mapa, tekst dobry i prawdziwy jezeli samochód ma może max rok , prejechane 10tys km i to na niemieckim paliwie.
Pamiętajcie teoria jest piękna ale niestety w polsce mało ma wspólnego z życiem.
Pozdrawiam