Witam
W moim przypadku również borykam się z wysokim spalaniem średnio 10l/100 a komp pokazuje 6,9
Po regeneracji turbiny nie mogę dojść do ładu z autem, zawór EGR podczas jazdy jest otwarty na około 26% wymieniałem już 3 EGRy, przepływkę, zawór sterowania EGR i MAP sensor. Po ostatnim zyskał na dynamice bo był przymulony w niskim zakresie obrotów i budził się dopiero od 2000 obr.
Z zaślepionym EGRm nawet baczka nie puści a z otwartym w zakresie od 1500-2000 obr stawiam taką zadymę
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. , po 2000 auto przestaje dymić
Odłączając EGR od zaworu bądz wtyczkę z zaworu zamyka się całkowicie, ale wywala CHIKa i samochód jest niedogrzany, często wskazówka temp. spada poniżej białego pola. Został też wymieniony mały termostat i wskazówka temperatury jest tak wrażliwa na pedał przyśpieszenia chwila bez gazu i temp spada poniżej 80C
Teraz skończyły mi się pomysły gdzie jeszcze mogę szukać przyczyn otwarcia EGRa który w moim mniemaniu jest winien wysokiego spalania
Wcześniej spalanie 5,5-6l/100 a rekord to poniżej 5 na autostradzie prędkość 120km wynik wyliczony po tankowaniu nie z komputera więc teraźniejsze spalanie mnie przeraża
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.