Cytat:
Wiesz nie potrafię, Ci tego wytłumaczyć ale uwierz, te tabelki się nie pokrywają z rzeczywistością.... zostawiam ten temat, może dodam że na wolnych przy 1.1bar mam czas LPG o sekundę dłuższy niż na Pb a przy butowaniu te czasy się pokrywają. Jeśli chcesz się doktoryzować w tym zakresie polecam LPG forum.
Dlatego jestem na tym forum Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Edit Oczywiście milisekundę.
|
jestem na lpg forum i tu zdania są podzielone ba wreszcie znalazłem fachowców od lpg daleko ale fachowcy co ci będę pisał i wiesz sami są w kropce odnośnie MK4 ale wychodzi powoli na to że raczej czerwone Hany pracują lepiej przy tym wyższym ciśnieniu bliżej 1,2 bar ale reduktor jednak zawoli n można go podciągać do 1,5 bar zresztą zobaczymy jak będzie w czwartek się gazuje .
A co do Vectry c powiem ci fajne autko materiały wykończeniowe lepsze niż w MK4 silnik Baaardzo ekonomiczny , baaardzo odporny na lpg (nawet ten 1,8 XER ) , spore (ciut ciut mniejsze od mk4) , ale zawieszenie ,,,,, albo ja miałem taki model , albo taka jest , porażka każdy zakręt na szybko z duszą na ramieniu , zawieszenie w mk4 to inna planeta
Wracając do lpg to się nie doktoryzuje ale uważnie staram się przeanalizować wszystkie i wszystkich forumowiczów argumenty które pomagają mi podczas wyboru gazownika