Temat: [Escort 1995-2001] podłączenie obrotomierza w 1,3
View Single Post
Stary 31-12-2012, 12:11   #2
lukaszek_socho
ford::professional
 
Imię: x
Zarejestrowany: 19-08-2009
Model: x
Silnik: x
Rocznik: x
Postów: 1,259
Domyślnie Odp: podłączenie obrotomierza w 1,3

Sam myślałem, że obrotomierz to pin 10.
Teraz jednak mając takie zegary na "stole" wiem, że się myliłem.
Po wyjęciu obrotomierza z zegarów okazuje się, że: B+ = B+ na zegarach, SIG IN to na zegarach S a GND to na zegarach E TACH.

Teraz kabelkologia (symbole takie jak z tyłu zegarów):
B+ pin 12
E TACH pin 9 (tan pin ma jeszcze coś wspólnego z tą dodatkową płyteczką z tranzystorem diodami i oporniczkiem )
S pin 8

Wynika z tego, że sygnał do obrotomierza musi iść na pin 8
Z ciekawości sprawdziłem i pin 10 to lampka oleju Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg Zegary MK7.JPG (38.8 KB, 44 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg obrotomierz.JPG (55.8 KB, 43 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg licznik.JPG (51.1 KB, 40 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez lukaszek_socho ; 31-12-2012 o 12:30
lukaszek_socho jest offline   Odpowiedź z Cytatem