Hehe
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. taaaa zaraz wszystko ci sie powymywa i wogole to silnik bedziesz mial do wymiany
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ministerg ma racje zmien tego szamana, to jest stara spiewka kazdego takiego mechanika, ze jak zmieniasz z mineralnego na polsyntetyk albo syntetyk to zrobi sie tragedia. Osobiscie w tddi przeszedlem z Carlube TURBODIESEL 10/40 ( bardzo dobry olej za dobra kase ) na fordowska formule 5/30 i nic sie nie wydarzylo. Dla turbodiesla najlepszy jest syntetyk ze wzgledu na minusowe temperatury, poprostu ma lzej krecic zima i rzadszy olej lepiej smaruje zimny silnik i turbine jak masz np, -25 C ( poczytaj specyfikacje olejow to zrozumiesz o co chodzi ), a potej namow do lektury tego swojego mechanika
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A uszczelki w starych samochodach to puszczaja ze starosci a nie od oleju
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum....