View Single Post
Stary 12-11-2012, 20:33   #24
Laser-RUS
ford::average
 
Avatar Laser-RUS
 
Zarejestrowany: 11-10-2011
Skąd: Rosja
Model: S-Max Titanium Sport
Silnik: 2.2 TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 113
Domyślnie Odp: układ hamulcowy po lifcie - przegrzewające się tarcze

Cytat:
Napisał pawpor Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Będą pylić bardziej ale nie będzie to uciążliwe


Na tym auto na pewno będzie lepiej hamować ale trzeba liczyć się z kosztami - tarcze i klocki są trudno dostępne
Jezeli dobrze zrozumialem, to pylu bedzie mniej, niz na OEMe, ale wiecej ,niz na ATE Ceramic?

Jezeli chodzi o zestaw z RS-a, to jezeli roznica pomiedzy nowym zestawem 316mm i RS-nym wariantem bedzie znaczna, to czemu nie....))))

Jednak oprocz drogi hamowania i pylu na alusach interesuje zywotnosc tych wariantow - czy nie bedzie mniejsza od OEMu?
Laser-RUS jest offline   Odpowiedź z Cytatem