Cytat:
Tak...tu sie zgadzam, wiec pozwol innym miec swoje.
|
Cytat:
CR nie pali od strzala. Starsze systemy odpalaly szybciej (nizsze cisninie).
|
Ja nie mam z tym problemów... Moim zdaniem zarówno tddi jak i tdci SPRAWNE odpalają tak samo szybko (z dokładnością do normalnego oglądu sytuacji...) więc nie ma się co zwalać, że tdci "nie pali od strzału", tylko podać racjonalne wytłumaczenie ...
Cytat:
Np u mnie ELM sie laczy i pokazuje, ze nie ma bledow, a wiem, ze sa.
|
Jak czytam jak Ty rozumiesz działanie ELM327 i programów diagnostycznych to nie dziwię się, że Ci nie chce pokazać błędów... Jak coś takiego piszesz, to wypada podać co i jakim programem próbowałeś przeczytać... Np. ELMconfig poprzez ELM327 nie chce czytać z PCMa silnika 1,6tdci a FORScan na tym samym ELM327 czyta bez problemu z tego sterownika silnika...
ELM327 jest tu zupełnie niewinny - kwestia doboru programu...
Aby nie było niejasności ELM327 i jego pochodne są tylko interfejsami amatorskimi, choć normalnie i ze zrozumieniem stosowane potrafią przekazać prawdziwy stan auta w zakresie przewidzainym w używanym programie.
W sytuacjach profesjonalnych do diagnostyki Fordów (za wyjątkiem Galaxy I i najnowszego Ka - bo to nie są Fordy) powinno się używać interfejsu VCM z oprogramowaniem IDS.