Odp: Dostęp do nagrzewnicy
To tak:
1. Sprawdzamy obecność bezpiecznika w komorze silnika 70A
2. Sprawdzamy obecność bezpiecznika nad nogami pasażera:
a) przed FL F70/10A
b) po FL F100/10A
3. Wyjmujemy radio - do tego celu...można użyć czterach pasków wyciętych z karty magnetycznej np. telefonicznej. Za radiem powinna być czarna wtyczka przymocowana na taśmie izolacyjnej do wiązki. Uwalniamy ją oczywiście.
4. Odkręcamy osłonę po lewej stronie koło nóg pasażera i sprawdzamy czy mamy tam dwa grube przwody zakończone terminalami.
4. Kupujemy grzałkę: 3M51-18K463-FB Volvo/Ford
6. Przy użyciu przerobionego ELMa i programu ELMconfig z rosyjskiego forum uaktywniamy grzałkę w 10 minut
7. Podpinamy grzałę i sprawdzamy czy działa
8. Wrzucamy grzałkę w tunel jak opisałem kilka postów niżej.
9. Testujemy w realu...
Oczywiście modyfikacja na własną odpowiedzialność. Jak komuś siądzie bateria, padnie GEM...znaczy, że miał pecha :-]
__________________
_______________________
115KM i 275Nm... z serii :-) / "Nie kłóć się z idiotą - sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem"
|