Cytat:
Witam sprawa prosta muszę na prawić sterownik pompy wtryskowej słynny już tranzystorek sam sie nie podejmę tego zadania może juz wymienialiście ten tranzystor polećcie jakiś dobrych fachowców za rozsądne pieniądze okolice Szczecinka woj. Zachodniopomorskie albo może byś drogą wysyłkową. Ja znalazłem na allegro
http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-fo...503031416.html
może ktoś korzystał z usług tego elektryka. Czekam na sugestie pozdrawiam
|
Tylko Bojarski w Gryfinie - wiem, wiem drogi, ale.... sterownik pompy VP przerabiałem jakiś czas temu w mojej byłej astrze z silnikiem 2.0 DTL. Też myślałem, że wlutuje się nowy tranzystor i po sprawie, ale mój znajomy mechanik powiedział mi, że może spróbować mi to zrobić, ale może być mechaniczna usterka pompy i dalej będzie to samo - było podstawowe pytanie - chcesz tym autem jeździć czy pozbyć się go?
Posłuchałem się (a chciałem autem pojeździć bo podobało mi się) dałem do Bojarskiego. Po diagnozie okazało się, że powodem uszkodzenia sterownika jest usterka mechaniczna - zatarcie jednego z tłoczków w pompie, oczywiście wymiana tłoczka, nowy sterownik, sprawdzanie na maszynie, kalibracja no i uzbierała się fakt faktem niemała sumka, ale przelatałem tak jeszcze dwa lata, zrobiłem jakieś 70 tyś. km, a że powiększyła się rodzina, a nie było to kombi, astra niestety z żalem została sprzedana.
Musisz sobie zadać pytanie co chcesz robić, sprzedać to auto czy nim jeździć. Bo to, że wydasz kasę na tranzystor to nie znaczy, że będziesz na tym bezproblemowo latał. Nie chcę przesądzać, ale m.in. z własnego doświadczenia i od tego co zasłyszałem od mechanika, najczęstszą przyczyna upalenia tranzystora jest sama usterka pompy np. jak u mnie tłoczek.