Odp: demontaż pompy ABS+ESP
ja robilem to u siebie w MK1 . na 6 przewodow hamulcowych wychodzacych z pompy z 1 sie nameczylem, zniszczylem 2 klucze ale 3 poszlo jakos. podstawa to dobry penetrant i klucz 11" (bynajmniej w MK1) najlepiej specjalny taki do przewodow hamulcowych z wycieciem wzmacniany. najwazniejsze zeby Ci sie klucz nie obemknol, aby nie zniszczyc nakretki na przewodzie bo jak ja omielisz to zostaje ciecie i wstawianie nowego przewodu hamulcowego. na poczatku wykrec wszystko co bedzie przeszkadzalo przy demontarzu, zeebys mial w miare mozliwosci dobre, pewne podejscie kluczem, zeby sie dobrze mogl nalozyc na nakretke , wypnij kostke zasilajaca, potem odkrecaj po kolei przewody hamulcowe ( zrob zdj. lub je zaznacz zeby potem nie pomylic, nie wiem jak jest z ESP ale w normalnej pompie 2 zasilajace sa grubsze a pozostale 4 na poszczegolne kola ciensze, nie wolno ich potem pomylic ), potem wykrecasz pompe i wyciagasz z auta. a i jeszcze jedno na poczatku spusc plyn z ukladu hamulcowego
|