Temat: [C-MAX 2010-2015] Zakup i montaż haka holowniczego
View Single Post
Stary 11-08-2012, 19:55   #15
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,048
Domyślnie Odp: Zakup i montaż haka holowniczego

Cytat:
Napisał MichuP Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dlatego polecają wersję z dedykowanym modułem podlączanym do Can.
W C-maxach do 2010 (przed i poliftowych) moduł haka nie jest podpięty pod CAN (przynajmniej nic o tym nie wiem). Podpięcie pod oryginalne czujniki cofania zrealizowane jest na specjalny pin centraki czujników z odpowiedniego kontaktu gniazda 13-pinowego przyczepy. Nie jest wykluczone, że centralka czujnków cofania jest w stanie po CANie poinformować ESP o podpięciu przyczepy, ale o tym nie ma żadnych bliższych i sprawdzonych informacji.
Sterownik haka to raczej rodzaj przekaźnika i ma za zadanie przenieść oświetlenie i zasilanie na przyczepę w sposób "nie zauważalny" dla reszty systemów samochodu.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM

Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 11-08-2012 o 20:00
tedi_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem