Temat: [C-MAX 2010-2015] Zakup i montaż haka holowniczego
View Single Post
Stary 10-08-2012, 09:36   #6
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,054
Domyślnie Odp: Zakup i montaż haka holowniczego

Cytat:
Napisał tomtomasz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
a jak to jest u nas?
Napisałem wyżej - haki oryginalne mają elektrykę plug&play. Zresztą mechanikę też - odkręca się tylny pas, wkłada w podłużnice ramę haka, przykręca (poprzez gotowe otwory) ramę do podłużnic i wpina elektrykę. No i koniec zabawy.
Na tym polega przewaga oryginału nad czym co zostało tylko "dostosowane".
Opis oczywiście nie oddaje całej roboty (do demontażu pasa i montażu haka zdejmuje się tylny zderzak oczywiście), więc robota trwa ok. 2 godzin.

Jak by co to mogę udzielić porad jak przeciągnąć wiązkę haka i na co zwracać uwagę przy zakupie (aby był komplet - np. w komplecie muszą być takie płaskowniki z otworami na śruby, te płaskowniki z zewnątrz nakłada się na podłużnicę i dopiero przez nie skręca hak z podłużnicą).

Powodzenia
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM
tedi_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem