Witam!
Wczoraj po kolejnej awarii żarnika Xenonowego założyłem światła do jazdy dziennej.
Zakupiłem atestowane (E4) ok 85PLN/kpl LED-owe dość ładne lampeczki, zamontowałem je obok tablicy rejestracyjnej, odrobinę zmasakrowałem wlot powietrza wycinając odrobinę plastiku.
Chodziło mi o efekt "schowania" w obrysie zderzaka tych światełek.
Wydarłem bezpiecznik nr 110 - odpowiadający za załączanie świateł dziennych - patrz wszystkich pozycyjnych, mijania i oświetlenia tablicy.
Światełka są oddalone 58,5cm - myślę, że nie będzie mierzone suwmiarką w razie kontroli
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. inne wymiary też zgodne z wymaganiami.
Zakupione światełka mają wyprowadzone 3 kabelki !!! WAŻNE!!!. Czerwony to plus, czarny to minus a biały to kabelek, który podłączyłem do pinu-kabelka od świateł postojowych. Otóż po to aby przy włączeniu "nocnych" świateł - dzienne gasły.
"Plus po zapłonie" wziąłem ze skrzynki bezpieczników obok akumulatora. Trafiłem na taki, który wyłącza dzienne po 5 sekundach od wyłączenia zapłonu
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. - ot taki traf... dodatkowy komfort w ciemnych garażach
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Jest to wolne gniazdo bezpiecznika, podłączyłem oczywiście przez bezpiecznik.
Na razie działa
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
Obejrzałem wczoraj filmik dot. podróbek żarników... włos mi zjeżył...
Pozdrawiam gorąco i do roboty!!