Temat: [Escort 1995-2001] maglownica ze wspom.- kolejna regenracja
View Single Post
Stary 05-04-2012, 08:40   #1
magik128
ford::amateur
 
Avatar magik128
 
Zarejestrowany: 18-07-2010
Skąd: okolice Stalowej Woli
Model: Escort Cabrio MK7
Silnik: 1.6
Rocznik: 95
Postów: 9
Domyślnie maglownica ze wspom.- kolejna regenracja

Witam

Od prawie roku jestem szczęśliwym posiadaczem escorta Mk7 z 95r. Mam mały problem z układem kierowniczym, tj zaczęło się od delikatnego pukania gdy na skręconej kierownicy ruszałem do przodu lub do tyłu. Puknięcie takie jest jednorazowe, a następne występuje tylko przy ruszaniu. Zauważyłem luz na drążku kierowniczym od strony maglownicy (kolega ruszał kierownicą lewo prawo, a ja trzymając za drążek stawiałem mu opór). Luz ten jest połączony z pukaniem i występuje na obydwóch drążkach (tj. lewy i prawy). Od zakupienia auta kierownica jest lekko przekręcona w lewą stronę (nie da się tego skorygować jej zdjęciem i przełożeniem o jeden ząbek w prawo), z tego wynikam, że ktoś już wcześniej regenerował maglownice i źle założył zębnik. Moje pytanie jest następujące- czy warto maglownice regenerować raz kolejny? Czy może szukać używki "wierząc na słowo że jest idealna"?

Pozdrawiam Łukasz
magik128 jest offline   Odpowiedź z Cytatem