Ciąg dalszy moich perypetii z samochodem:
W warsztacie, bez rozbierania głowicy wstawili nowe koło zębate i sprawdzili czy silnik zaskoczy. O dziwo pracuje na 2,5 cylindra, czyli 2 dwóch trzeba wymienić zawory. Do tego dochodzi rozrząd z rolkami, napinacz paska rozrządu, pasek rozrządu oraz napinacz paska klinowego. Podobno ogólny koszt wyjdzie mniejszy niż wymiana silnika (w moim przypadku - 1000 zł). Po weekendzie dowiem się czy w środku prócz zaworów jest jeszcze coś do zrobienia.
Czy ktoś z Was orientuje się ile mogą kosztować zawory (prawdopodobnie potrzebne będzie ich
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. oraz ile mogą kosztować inne podane wyżej części? Czy coś z nich opłaca się zakupić używane?
Dziękuję za odpowiedzi,
pozdrawiam.