Cytat:
nie, w roczniku '95 był tylko EEC IV z 60 pinami, a sygnał był brany z pinu 4 (kabelek szary - o ile dobrze pamiętam). Niestety sygnał przechodzi przez skrzynkę bezpieczników.
|
Aj, rzeczywiście, nie spojrzałem, że kolega ma MK7 zaraz z początku produkcji
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A co do sygnału - wydaje mi się, że sterownik jednak bierze sygnał z cewki
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jeśli silnik jest na EDIS'ie zewnętrznym to ładnie to widać po wiązce
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A nie wierzę, że EDIS wewnętrzny działa inaczej
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. W tym pierwszym przypadku kabel wychodzący z modułu zapłonowego, dający sygnał do cewki na 1-4 cylinder rozdziela się już po chwili, leci do filtra przeciwzakłóceniowego, a od niego prosto do obrotka
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.