Cytat:
Czołem wszystkim,
Po przeglądnięciu niezliczonych dostępnych w sieci forów, zdjęć i informacji odnośnie montażu świateł dziennych LED do S-Maxa (co jak wszyscy wiemy nie jest sprawą trywialną), zdecydowałem się na światła HELLA LEDay Flex (2x5 oczek z funkcją świateł postojowych).
Wczoraj odebrałem autko z warsztatu, gdzie światła były montowane (mogę polecić ludziom z okolic Krakowa) i uznałem, że do tych wcześniej wspomnianych niezliczonych postów w sprawie DRL-i do S-Maxa dorzucę swój. A nuż komuś ułatwię życie.
Światła działają następująco: - pozycja przełącznika "0" - świecą tylko LEDy
- pozycja przełącznika "postojowe" - LEDy świecą z mniejszą mocą
- pozycja przełącznika "mijania" - świecą LEDy z mniejszą mocą + ksenony
- pozycja przełącznika "auto" - w zależności od warunków świecą LEDy z pełną mocą albo z mniejszą mocą + ksenony
Zdemontowałem żarówki ze standardowych postojówek, żeby pozbyć się żółtego światła, które do ksenonów nie za bardzo pasują. Nie pojawiają się żadne błędy przepalenia świateł postojowych, ani inne.
W razie pytań proszę o kontakt, chętnie odpowiem na pytania odnośnie mojej modyfikacji Esia.
Pozdrawiam !
|
na niemieckim forum (
http://forum.s-max-club.de/index.php.../page__st__240) znalazłem inaczej zamocowane HELLA LEDay Flex i przyznam się, że trochę zastanawiam się czy je montować... ile wogóle one kosztują?
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
jako pozycyjne (czy przepisy pozwalają na tyle świateł pozycyjnych?):
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.