U mnie wymiana filtra paliwa w 2.0TDCi była bezproblemowa: auto do góry na podnośniku, mechanik odpiął jakąś kostkę elektryczną dochodzącą do obudowy f. paliwa, zdjął oba wężyki, odkręcił 2 nakrętki i wyjął całą tą puszkę z filtrem. Potem wylał ropę przez dziurkę w którą wchodził jeden z wężyków, rozkręcił obudowę, zmienił filtr i zalał całość ropą - nie wiem jak dokładnie zrobił to zalewanie bo nie było mnie przy tej czynności, jak wrócił do auta to miał w rękach całą obudowę z filtrem zamkniętą i uszczelnione te dwa wejścia na wężyki (żeby się nie wylewała ropa). Założył tą puszkę z powrotem na swoje miejsce, zakręcił z powrotem te 2 nakrętki, po czym zdjął te "uszczelnienia", w ich miejsce wpiął te dwa wężyki, wpiął kostkę elektryczną i na tym koniec. Auto odpaliło bez zająknięcia
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wymiana trwała może 15-20 minut.